Ziekjes @ all-in - Reisverslag uit Chivirico, Cuba van Veerle Willemen - WaarBenJij.nu Ziekjes @ all-in - Reisverslag uit Chivirico, Cuba van Veerle Willemen - WaarBenJij.nu

Ziekjes @ all-in

Blijf op de hoogte en volg Veerle

05 December 2014 | Cuba, Chivirico

Gisteravond was het all-in buffet niet zo lekker, is het daarom dat mijn darmen deze nacht zijn beginnen protesteren? Gelukkig is dit een dagje aan het zwembad/strand dus dat valt mee. Voor de rest niks bijzonders te melden, Bart zal komende avond ook nog wat ziekjes worden :(
Het hotel zelf is niks speciaals, all-in geen aanrader. Alles is wel verzorgt maar een beetje "grote-massa" niet wat we gewoon zijn.

• 13 December 2014 - 21:40

Jill, Louis En De Kids:

Ey vriendjes, fijn dat we weer kunnen meegenieten van jullie avonturen.
    Zo te lezen hebben jullie het goed naar jullie zin.
    Zoveel te beter, kan alleen maar zeggen geniet ervan, en breng wat goei weer mee hier maar koud en regen soms.
    Leuk dat jullie zoveel bezichtiggen daar.
    Zou ik ook leuk vinden alleen dat vliegen is niet aan mij besteed.
    Ik hou het dan wel bij een weekendje Amsterdam met u en Karen he Veerle.
    Jullie komen al bijna huiswaarts ,kan niet wachten op de foto's te zien en jullie ook.
    Mooi bruin

• 17 December 2014 - 12:07

Veerle Willemen:

Hey Jill,
    Laat maar weten wanneer ge tijd hebt voor Amsterdam!!!