Magnetic eiland-Airley beach - Reisverslag uit Sydney, Australië van Veerle Willemen - WaarBenJij.nu Magnetic eiland-Airley beach - Reisverslag uit Sydney, Australië van Veerle Willemen - WaarBenJij.nu

Magnetic eiland-Airley beach

Door: Veerle

Blijf op de hoogte en volg Veerle

30 December 2009 | Australië, Sydney

Helaba,
Hier het vervolg op ons Magnetic eiland gedeelte en het volgende deel van onze trip.
Eerst en vooral de naam magnetic eiland komt van een ontdekkingsreiziger: toen hij hier passeerde sloeg zijn kompas op hol en hij dacht dat er magnetisme op het eiland zat...
De naam is gebleven maar waarom het kompas op hol sloeg is nog steeds een vraag want er is niets magnetisch teruggevonden!!!
Onze 2e (volledige) dag op het eiland begon rustig het had heel de nacht geregend en in de voormiddag moest het nog opklaren...
Na de middag zijn we gaan jetskieen ZALIG volle gas over de golven :)
Ik denk nu da ik weet waarom sommige me zeggen dat een moto kopen niets voor mij is (misschien ene die begrenst is ;))
Daarna hebben we nog opt strand gelegen en zijn we naar een andere baai gegaan. Jetskieen was in horseshoebay daarna naar picknickbay om nog wat te zwemmen en zonsondergang te zien :)
Toen we daarna hadden gekookt en buiten wilden eten zat er een beestje (denk een Wombat) op het terras (foto)

De dag nadien namen we de ferry terug naar Townsville waar de OZ-bus ons oppikte om richting Airley Beach te rijden. Das het vertrekpunt naar the whitsundays een prachtige eilandgroep die we morgen met de zeilboot gaan verkennen :)

PS: Misschien was het jullie al opgevallen er beginnen nu ook fotos te komen, vanaf nu ga ik mijn best doen met onmiddelijk posten en de overige 2500 fotos uitsorteren en posten bij de juiste verslagen dus hou je ogen open er komt meer beeldmateriaal (met dank aan de kerstman voor de laptop :p)

Dikke kussen en als ik jullie niet meer hoor : GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
XXX

• 30 December 2009 - 08:53

Diana:

wij zijn zeer blij met de mooie foto's en komenmet nieuwjaar misschien even goedendag zeggen hahaha een heel gelukkig nieuwjaar dus en nog veel plezier wnt ge zijt in de helft nu daag

• 30 December 2009 - 16:18

Jill (grote?! ;-)):

Gelukkig nieuwjaar!!

Eventjes waren we (Vic en ik wat korter bij jullie, maar we zijn ondertussen al terug (Zuid afrika) Groetjes, en nog veel plezier daar.

• 31 December 2009 - 14:41

Theo:

vermits jullie daar bij de eersten wensen wij jullie alvast een fijn en vreugdevol 2010 toe.