Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Veerle Willemen - WaarBenJij.nu Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Veerle Willemen - WaarBenJij.nu

Adelaide

Door: Veerle

Blijf op de hoogte en volg Veerle

12 Februari 2010 | Australië, Adelaide

Hoi,

Hier dan eindelijk het verslag van Adelaide, zoals jullie al weten heb ik het niet zo voor de steden dus het wordt een kort verslag
Ik heb de stad een beetje doorgewandeld en van de bekende dingen een foto genomen (wat in de te bezichtige gids staat dus)
Zoals elke grote stad is hier ook een botanische tuin steld eigenlijk niet veel voor BUITEN mijn favoriet de rozentuin, deze was echt supermooi!!!!
Mijn laatste dag in Adelaide heb ik gebruik gemaakt van de gratis fietsverhuur en ben ik naar de chocoladefabriek gereden. Hier kun je een tour door de fabriek doen en natuurlijk ook proeven. Bijna zo lekker als Belgische chocolade dit komt omdat de baas de chocoladestiel is gaan leren in Zwitserland. Het enige verschil met Zwitserse chocolade is dat er hier een toevoegsel moet gedaan worden tegen het smelten...

Zo dit was mijn verslag van Adelaide straks of morgen volgt mijn Adelaide-Perth tour verslag

XXX

• 12 Februari 2010 - 10:55

Jolein:

Heey Veerle!

Op het moment zit ik weer in het zonnige maar errug koude Nederland.
    Het is wel een groot verschil met Australie. Zo te zien vermaak je je nog prima daar. Perth schijnt echt heel mooi te zijn. Heel veel plezier!
    Ik spreek je snel een keer als je weer thuis bent!

groetjes Jolein

• 12 Februari 2010 - 14:14

Diana:

ben blij dat we weer eens iets hoorden van u amuseer u nog maar want nu gaat het snel voorbvij vliegen