KOUD - Reisverslag uit Stabroek, België van Veerle Willemen - WaarBenJij.nu KOUD - Reisverslag uit Stabroek, België van Veerle Willemen - WaarBenJij.nu

KOUD

Door: Veerle

Blijf op de hoogte en volg Veerle

07 Maart 2010 | België, Stabroek

Hallo iedereen,
zoals de meesten al weten ik ben terug thuis brrrrr koud zeg, dinsdag in Perth wast nog lekker warm zo'n 37° en Londen en Amsterdam sloeg echt tegen zo koud!!
Nog even de laatste week toelichten in mijn laatste verslagje.
Na de tocht van Perth naar Adeleide zat ik in een heel gezellig hostel in Adelaide. Iedere avondje feestje opt terras, overdag was er altijd wel volk om mee op te trekken, strand, museums, een wandeling net buiten de stad in de bergen van Adelaide. Ik heb dus echt vakantie gehouden de laatste week :)
De laatste 3 nachtjes bracht ik door in Perth, in het hostel was een vergissing gebeurt waardoor ik een privekamer met tv en alles erop en eraan had. Perth was vooral om wat te shoppen, Kingspark te wandelen en in te pakken.
Terug thuis heb ik de eerste dagen doorgebracht met bezoek aan vrienden en familie, lekker gaan eten met mijn maatje en een heel weekend feesten jaja ik begin (buiten de kou) al terug ingeburgerd te geraken

@CNH-ers laat die kangoeroes de machines dan maar maken zodat ik tijd heb om deftig goeiedag tege iedereen te zeggen :p
@Walter ik kijk al uit naar de volgende brandweerles

• 07 Maart 2010 - 19:44

Jolein:

Heey Meid,

welkome home!! Het is wel weer koud hè hierzo in europa. Nog eventjes wachten hoor, de lente staat al weer op de stoep. In Nederland was het vandaag echt super lekker weer, Ik heb vanmiddag nog even in de tuin gezeten en een boek gelezen. In het zonnetje met je jas aan is het al erg lekker zo uit de wind.

Het lijkt me leuk om nog eens contact te hebben.
    Heb je facebook of gewoon e-mail??

Ik hoor het wel. Mijn e-mail is jolein1987@hotmail.com

tot spreeks,

kuzzz Jolein

• 08 Maart 2010 - 19:06

Diana:

ja, de zetel voor de kachel is steeds bezet, en ik ben ook een koudbloed denk ik, maar heb toch mijn plaatsje maar afgestaan

• 08 Maart 2010 - 19:58

Steve:

Ja, ge gaat toch uitgebreid ne goeiedag komen zeggen! de Peter blijft nog 2 weken langer zodat gij overal uw verhaal kunt doen :p

• 08 Maart 2010 - 19:59

Steve:

• 08 Maart 2010 - 21:10

Anneke, Isa En Toon:

Welkom terug in Belgenland! De kou word je snel gewoon, en van iedereen terug te zien krijg je het toch ook lekker warm hè?!

Tot gauw!