De oceaan is leeg!!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Veerle Willemen - WaarBenJij.nu De oceaan is leeg!!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Veerle Willemen - WaarBenJij.nu

De oceaan is leeg!!!!

Door: Veerle

Blijf op de hoogte en volg Veerle

15 Januari 2010 | Australië, Sydney

Hallo,

Spot X zo noemen ze de plaats waar oz-expierence een surfkamp heeft voor zijn reizigers. We kwamen daar aan rond de middag en na de lunch wast tijd voor onze surfles!!!
Op zich is surfen wel plezant kwestie van wat evenwicht zoeken MAAR da stoem zout water pfff da zit nu allemaal in mijn longen, neus, oren. Amai surfen wordt dus niet mijn nieuwe sport! Moest dat water er niet zijn zou het een zalige sport zijn maar das wa onlogisch zeker?! :p
Ik heb dus besloten om de volgende dag (vandaag) al naar Sydney te reizen!! Daar blijf ik tot woensdag dan reis ik in 3 dagen naar Melbourne. Daar ga ik pinguins spotten :)

Dikke knuffel,
xxx

• 15 Januari 2010 - 18:36

Diana:

als ik het zo lees, zijt ge goed gepekeld, dat heeft wel het voordeel dat ge lang gaat goed blijven, misschien toch nog eens proberen

• 16 Januari 2010 - 12:20

Pé Newholland A13:

tof veerle je hebt alwat gezien.
    zal af en toe eens piepen waar je uithangt

amuzeer je nog en voorzichtig daar
    gr pé

• 16 Januari 2010 - 18:56

Silvère(ex Cnh):

wij kunnen alleen maar dromen van zwemmen in ons warm bad

• 25 Juni 2010 - 12:05

Kamo:

amai amai fantastische foto's.leuk eens iets anders te zien e.een stukje van de wereld gezien nu de rest nog e veerle :)