kroombit the catllestation - Reisverslag uit Rockhampton, Australië van Veerle Willemen - WaarBenJij.nu kroombit the catllestation - Reisverslag uit Rockhampton, Australië van Veerle Willemen - WaarBenJij.nu

kroombit the catllestation

Door: Veerle

Blijf op de hoogte en volg Veerle

02 Januari 2010 | Australië, Rockhampton

Hallo,

Gisteren zijn we van Airleybeach verder zuidwaarts gereden, we hebben overnacht op een catllestation.
De tocht naar daar was mede dankszij jullie echt leuk, ik ben er zeker van dat er in Kapellen, Stabroek, Essen,Wouw, Standdaarbuiten,... heel goed nieuwjaar gevierd is aan de smsjes te zien toch :)
Het landschap veranderde ondertussen van suikerrietveld naar weien met catlle.
In Kroombit aangekomen hadden we tijd voor fotos, zwemmen en daarna wast tijd voor dinner.Het voorgerecht was een geheim we mochten zelf raden welk vlees we aant eten waren, uiteindelijk bleek het geit te zijn...
Na het overheerlijke dinner, soep en stoemp me gebraad en pompoen (lieve moeke ik mis u soep!!!!), was het tijd voor wipe-les en rodeostier rijden :)
Vanmorgen was het vroeg opstaan om geiten met de lasso te gaan vangen en een 25 km lange quadtocht SUPER!!!!!
We moesten allemaal achter elkaar blijven met een veiligheidsafstand ertussen zalig want dan kun je de afstand groooot maken en in paar seconden inhalen :)
Daarna vertrok de bus verder naar het zuiden, meerbepaald Hervey beach. Vanhieruit vertrekken we naar Frasereiland het grootste zandeiland van australie! Met veel mooie natuur :)

• 03 Januari 2010 - 18:47

Liesbeth:

Een gelukkig, gezond, prettig, spannend ... 2010!
    Mijn vakantie zit er weeral op (veel te snel). Niet aan mijn leerlingen vertellen, maar ik heb echt geen zin om terug te beginnen.
    Is er ginderachter nog een extra plaatsje? Aan de foto's te zien is het daar echt prachtig.
    Geniet nog verder van je reis! Groetjes!

• 05 Januari 2010 - 12:26

Veerle:

@ Liesbeth kom maar af!!! :) Voor leuk gezelschap is er altij plaats :)

• 05 Januari 2010 - 16:40

Annemarieke:

Heej Veerle!

gelukkig nieuwjaar! leuk je reisverhalen. maak er nog wat van, want voor je het weet zit je in t vliegtuig terug.echt prschtige foto's. wist je dat ik de mc kenzie therapie studeer. afkomstig uit Australie.

hele mooie foto's.

groetjes Anne

• 05 Januari 2010 - 20:58

Veerle:

Hey Anne,

da ga ik eens googlen wel grappig dat het net uit Australie komt!
    xxx