Kim - JUSTINE - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Veerle Willemen - WaarBenJij.nu Kim - JUSTINE - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Veerle Willemen - WaarBenJij.nu

Kim - JUSTINE

Door: Veerle

Blijf op de hoogte en volg Veerle

10 Januari 2010 | Australië, Brisbane

Hallo,
Verslag van Brisbane volgt nog nu al een mooi stukje: Tennis!!
Toen ik aankwam in Brisbane had Justine zich net geplaatst voor de finale dus backpack wegzwieren en op zoek naar Ticket...
Ticketservices zat achter de hoek dus dat was snel geregeld alleen plaats met beperkt zicht de rest was uitverkocht...
De dag zelf optijd naar stadion en aan ticketdienst gevraagd of er geupgrade kon worden dat kon (wel duur) maar je ziet maar 1 keer een belgische finale met een comeback van Henin!!
Dus plaatsje in "de boxen" als sponsors die nie allemaal opkopen is da voor publiek :) :)
Voor de match kon je nog rondwandelen rond de arena: er waren op de andere terreinen wedstrijden voor rolstoeltennis bezig en jeugdtrainingen. Verder kon je ook het spinnen van de rackets vanachter glas zien. Hier had ik geluk de moeder van de spinner was binnen foto's aant nemen en ik vroeg oh mag je toch binnen ze zei eigenlijk niet maar doe maar snel :) toen vroeg ze van welk land ik kwam en kreeg ik plots heel de uitleg; haar zoon was bezig met de rakets van Clijsters, Henin had er maar eentje laten doen de rest waren de dag ervoor gedaan. Het machien was gehandtekend door enkele spelers oa Justine, voor een of andere veiling. Daar mocht ik ook een foto van nemen.
Daarna zag ik eindelijk Belgen en kon ik een vlag op mijn gezicht aan ze vragen (ik had geen verf)
En toen ... kon de zalige match beginnen: eigenlijk niks voor mij want je moet muisstil zijn... Als ze bij opslag dubbele fout maken is dat 90% door lawaai: bv de treinen die int station stoppen hebben piepende remmen, vogel was binnengeraakt en maakte lawaai, huilende baby,... Als je zoiets hoorde wist je dat fout ging gaan!
Mijn favoriet heef tniet gewonnen maar het was echt een mooie ervaring, onze 2 tennissterrren die hun comback maken en in de finale tegen elkaar staan!!!!

Na de match nog staan aanschuiven voor handtekeningen :P

  • 10 Januari 2010 - 08:17

    Diana:

    ik denk echt dat ge voor het geluk geboren zijt en gij vraagt daar alles ook zomar, ge zijt daar juist gelijk hier denk ik niet nadenken en handelen

  • 10 Januari 2010 - 10:31

    Veerle:

    Haha ik heb da van geen vreemden denk
    HE MOEKE :p

  • 10 Januari 2010 - 10:33

    Veerle:

    trouwens die reporters komen ook zomaar vragen stellen aan mij!
    Of ze maken zomaar fotos van mij (het laatste nieuws)

  • 10 Januari 2010 - 12:41

    Nackaerts Ann:

    Geweldige foto's! Geniet nog van je super reis!
    Ik leef helemaal met je mee!

  • 10 Januari 2010 - 13:23

    De Bie Els:

    Amaai das tof dat ge dat hebt kunnen meemaken, tot mijn spijt moet ik zegggen dat mijn favoriet wel heeft gewonnen, maar ze waren aan elkaar gewaagd. Eigenlijk verdiende ze het allebei. Maar ik zat toch op puntje van de zetel terwijl het geen weer was om buiten te komen - anders dan bij jullie. Kga nu naar het Belgisch kampioenschap veldrijden zien. Groetjes
    van ons allemaal

  • 10 Januari 2010 - 15:52

    Steveke:

    Ik zen jaloes ;)

    Tof dat eg ervan genoten hebt!

  • 10 Januari 2010 - 19:31

    Marie:

    Wij hebben meegezien, knap dat je dit live kunt meemaken geniet nog van je reis en laat ons meegenieten van je verslagen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Australie 2009

Recente Reisverslagen:

12 April 2010

The end...

07 Maart 2010

KOUD

23 Februari 2010

Nullarbor

14 Februari 2010

Adelaide-Perth

12 Februari 2010

Adelaide
Veerle

Actief sinds 14 Sept. 2009
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 88193

Voorgaande reizen:

01 November 2017 - 12 November 2017

Marokko

01 December 2014 - 15 December 2014

Oost-Cuba 2014

03 November 2009 - 04 Maart 2010

Australie 2009

Landen bezocht: